تعمیر دستگاه RF آر اف لاواترون LavaTRON

تعمیر دستگاه RF آر اف لاواترون LavaTRON

تعمیر دستگاه RF آر اف لاواترون LavaTRON-تعمیرتخصصی برد الکترونیکی دستگاه پزشکی– دستگاه لاواترون جهت ازبین بردن چربی و افتادگی پوست مناسب می باشد.

معرفی دستگاه  LavaTRON

دستگاه LAVATRON ، یک تجهیز پزشکی برای مراقبت ها ی پوست و مو ، کاهش چربی های اضافی بدن  و… به کار می رود که با افزایش دما به عمق ۳ تا ۵ سانتی متری پوست نفوذ می کند.

LavaTRON  با گردش خون یا arculation کلاژن colagen  سطح پوست را افزایش می دهد که برای سرعت بخشیدن درمان از روش القا گرما (طی یک فرکانس بالا و مقاومت محرک های بدن انرژی الکتریکی را به انرژی حرارتی تبدیل می کند.) استفاده می نماید.

 فرکانس بالا متناوب ، در بافت های بیولوژیکی ، کاتیون های پراکنده در غشا سیتوپلاسم را به کاتد و آنیون ها را به آند ارسال می کند.

مویرگ ها و شریان ها در دمای بیش از ۴۰ درجه سانتی گزاد بیش از حد معمول باز می شوند که منجر به گشاد سازی عروق می گردند این افزایش متابولیسم طی فرایند افزایش دما از اتلاف بیولوژیکی اکسیژن و مواد غذایی جلوگیری می کند.

تنظیمات دستگاه LavaTRON

جهت حفظ ایمنی دستگاه بهتر است که تغییرات دما در حالت اتوماتیک یا پیش فرض قرار گیرد .

اندازه الکترود های متصل به بدنه دستگاه به صورت خودکار جریان برق را کنترل می نماید تا از آسیب های سوختگی در اثر بی دقتی احتمالی اپراتور جلوگیری شود.

کاربرد دستگاه LavaTRON RF

این دستگاه در صنعت پزشکی و زیبایی جهت کاهش چین و چروک پوست جهت لیف و جوانسازی و افزایش سلامت پوست سر در مراقبت آلوپسی ابداع شده است.

هنگامی که الکترود ، با پوست در تماس مستقیم قرار می گیرد فرکانس بالا به طور پیوسته   دما را افزایش می دهد که باعث می شود بافت کلاژن سست به بافت متراکم و کشسان تبدیل گردد.

 تحقیقات اخیر محققان ثابت کرده است انرژی فرکانس رادیویی منجر به افزایش جریان خون در سلول های چربی و تسریع در متابولیسم چربی می باشد که LavaTRON مدل LVT-250 با ایجاد امواج رادیویی برای از بین بردن چربی مفید می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *